Меню сайту

Наше опитування
Чи подобається Вам наш дошкільний заклад?
Всього відповідей: 109

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Головна

Реєстрація

Вхід
Ви увійшли як Гость | Група "Гості" | RSS


Шепетівський ДНЗ №10 "Михайлик"

Понеділок, 28.05.2018, 09:52

Моніторингові дослідження

жовтень 2017-2018 навчального року

 

Мета перевірки :

- проаналізувати рівень засвоєння програмових вимог вихованцями ДНЗ ;

- вивчити відповідність рівня знань дітей кожної вікової групи вимогам Базового компоненту дошкільної освіти , програм «Українське дошкілля» та «Впевнений старт».

 

Оцінка рівня розвитку компетентностей дошкільників проведена на основі спостережень, аналізів результатів продуктивних видів діяльності, дидактичних ігор, організації та проведення підсумкових та тематичних занять. Як показали результати перевірки, педагогічним колективом дошкільного закладу проводиться належна робота по засвоєнню дітьми навчальних програм «Українське дошкілля» та «Впевнений старт».

 

З метою визначення рівня сформованості компетентностей вихователями дошкільних груп розроблено серію exit-games – ігор, в яких діти виявляючи рівень сформованості вмінь та навичок, самостійно знаходять вихід із створеної ситуації. Такі ігри допомагають дітям розвивати ситуативне мислення та креативність. Доцільно використовують метод моделювання ситуації вихователі старших груп. Вихователь Дудар М.Т. використовує метод розумної казочки, яка не лише розповідає , а й навчає. Як показали результати перевірки в дошкільних групах проводиться систематична, планомірна робота щодо активізації пізнавальної діяльності дошкільника шляхом використання сучасних інноваційних технологій.

Сприяє активізації пізнавальної активності дошкільника організація навчально-пізнавальної діяльності за особистісно-зорієнтованою технологією. 

Велике різноманіття форм організації пізнавальної діяльності сприяють розвитку пізнавальної компетеції дітей.

Тому, 71 відсотків вихованців старших груп  мають знання про неживу природу, встановлюють причинно-наслідкові зв’язки про сезонні зміни в природі, цікавляться процесом праці дорослих, прилучаються до культури минулого, розрізняють тварин, птахів. 80 відсотків дітей старшої групи знають і називають будову рослини (стебло, листя, квіти), 96 відсотків малюків орієнтуються у світі тварин, висловлюють різні варіанти своїх думок. Також 80 відсотків дітей середньої групи та малят молодших груп, мають елементарні навички догляду за рослинами. Як берегти та любити природу знають 89 відсотків дошкільнят.

Аналіз мовлення дітей дитячого закладу засвідчує систематичність та послідовність роботи щодо розвитку мовленнєвої компетенції вихованців. Так 65 відсотків вихованців старших груп мають високий та достатній рівень розвитку мовленнєвої компетенції, добре володіють засобами виразності рідного мовлення, мають добре сформовані комунікативні вміння. Вихователі старших груп багато уваги приділяють розвитку як діалогічної, так і монологічної компетенцій.

Навчаючи грамоті, вихователі старших груп використовують методи активного навчання , тому 60 відсотків вихованців диференціюють поняття звук, слово, словосполучення, речення, вміють будувати речення з заданою кількістю слів.

Вихователі середніх груп (Дубина І.А., Казмірчук Н.Л.) велику увагу приділяють розвитку комунікативної компетенції. Так 60 відсотків вихованців середніх груп мають високий та достатній рівень розвитку комунікативної компетенції.

Як недолік слід відмітити низький рівень сформованості у дітей навичок правильної звуковимови.

Поєднання словесних, наочних, практичних методів з ігровими стимулює розвиток уваги, пам'яті, мислення. Як результат, 70 відсотків вихованців старших груп мають високий та достатній рівень розвитку математичної компетенції. Майже 66 відсотків дітей середнього дошкільного віку оволоділи прийомами накладання та прикладання предметів при порівнянні складу множин на високому та достатньому рівні, 87 відсотків – навичками порядкової та кількісної лічби Велика увага засвоєнню сенсорних еталонів, їх обстеженню за допомогою різних аналізаторів приділяється вихователями молодших груп. Рівень компетентності дітей з логіко - математичного розвитку наводиться у даній таблиці.

Рівень логіко-математичної компетентно-сті

ІІ мол.гр.

«Малятко»

ІІ мол.гр. «Дзвночок»

Сердн.

гр.

«Колобок»

Середн.

гр.

«Яблунька»

Старшагр. «Ангелятко»

Ст.гр. «Джмелик»

Ст..гр. «Капітошка»

1.

Низький

11%

-

-

-

-

-

-

2.

Нижче середнього

42%

-

-

-

-

1%

0,25%

3.

Середній

34%

44%

26%

29%

22,5%

25%

34%

4.

Достатній

13%

58%

48%

44%

77%

69%

50%

5.

високий

-%

8%

26%

27%

-%

15%

5%

Пріоритетним завданням нашого закладу є належна організація фізкультурно-оздоровчої роботи. . Метою її є розвиток рухових та спортивних здібностей через роботу з обдарованими та здібними дітьми (Зайцева О.В.). Завдяки системній роботі вихователів 80 відсотків вихованців засвоїли техніку виконання основних рухів. Слід відмітити специфіку організації роботи з фізичного виховання в ортопедичних групах. Спеціально підібрані вправи, коригуюча гімнастика сприяють виправленню вад опорно-рухового апарату, зміцненню фізичного здоров'я. Вихователі ортопедичних груп Дубина І.А., Зайцева О.В., використовують такі новітні оздоровчі технології як степгімнастика та технологію ігрового парашута.

 

Форма входу

Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.В. Котика,39,
тел./ф.:(03840)5-82-47,

e-mail:dnz10sh@i.ua


Пошук

Block title

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту

Погода
Погода в Україні

Дошкільний навчальний заклад №10 "Михайлик"© 2018