Персональний сайт Шепетівського ДНЗ№10 "Михайлик" - Звіт керівника

Меню сайту

Наше опитування
Чи подобається Вам наш дошкільний заклад?
Всього відповідей: 108

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Головна

Реєстрація

Вхід
Ви увійшли як Гость | Група "Гості" | RSS


Шепетівський ДНЗ №10 "Михайлик"

Вівторок, 06.12.2016, 10:09

З В І Т

завідувача дошкільного навчального закладу  № 10 «Михайлик»  Шепетівської міської ради

Мовчан Світлани Андріївни

перед колективом та громадськістю на загальних зборах  батьків

з питань виконання завдань плану розвитку закладу у 2016 році. Від 10.08.2016 р.

        

            Даний звіт зроблений на підставі   наказів  Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 23.03.2005 року № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», статті 20 Закону України "Про дошкільну освіту", та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадянської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень.

Мета : Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом, шляхів виконання питань колективного договору.

  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

    Порядок денний:

1. Вибори голови та секретаря зборів.

2. Вибір лічильної комісії

3. Звіт завідувача.

4. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

5. Таємне голосування.

1. Загальні відомості про навчальний заклад:

  1. Дошкільний навчальний заклад № 10 «Михайлик» ,комбінованого типу Шепетівської міської ради .

  2. Форма власності комунальна

  3. Юридична адреса Дошкільного закладу : 30400, місто Шепетівка, вул. Валі Котика , 39 ,тел..5-82-47

  4. Мова виховання та навчання у ДНЗ – українська

  5. Дошкільний заклад розрахований на 232 місця, 10 груп.

  6. Кількість вихованців у навчальному закладі складає 249 дітей.

  7. В дошкільному закладі функціонує 10 груп.з них 2 групи - ортопедичні ( діти з вадами опорно-рухового апарату).

  8. Групи комплектуються за віковими ознаками.

  9. Дошкільний заклад працює за п’ятиденнимробочим тижнем.

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституції України,

  • Закону України "Про освіту",

  • Закону України "Про дошкільну освіту",

  • "Положення про дошкільний навчальний заклад",

  • Базового компоненту дошкільної освіти,

  • Закону України “Про охорону праці”

  • Закону України”Про цивільну оборону”

  • Закону України “Про дорожній рух”

  • Закону України “Про відпустки”

        Програми “Українське дошкілля ”

А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.

         Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді,  догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров"я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

2.1 Для покращення умов праці та перебування дітей в закладі проводяться облаштування приміщень та території навчального закладу

2.2 Приміщення та територія навчального закладу відповідає санітарно-гігієнічним нормам

2.3 Значна увага  приділяється зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази протягом навчального року .

2.4 Проводились  ремонтні роботи силами батьків та колективу, (інформація про використання коштів до нового навчального року додається).

2.5 Протягом навчального року  в закладі проводилась певна робота щодо дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, протипожежних заходів. Регулярно проводяться бесіди з працівниками, дітьми з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться тижні безпеки, заняття з надзвичайних ситуацій , ведеться постійна робота з дітьми за різними тематиками (пожежна безпека, безпека на дорозі, на воді, отруйні гриби, та інше).

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

3.1 Кількісний склад працівників навчального закладу складається з 50-ти осіб з них:

- педагогічних працівників 19 осіб із них

1 – завідувач

1 – вихователь - методист

1 -  практичний психолог

Обслуговуючого персоналу 31 особа із них

    3– кухаря

    2 – підсобних працівники харчоблоку

1,5– сестра медична старша

3– сторожа

 1- завідувач господарством

 2 – машиніста прання білизни

1 - кастелянка

1 - робітник по обслуговуванню будівель

2 – двірники

Якісний склад педагогічних працівників складає :

5 -  вихователів з базовою вищою освітою

10– вихователів з повною вищою освітою

11-помічників вихователя

3.3    Для підвищення фахового рівня педагогічні працівники раз на п’ять років проходять курси підвищення кваліфікації та атестуються, згідно з річним планом роботи. Атестація педагогічних працівників в дошкільному закладі здійснюється згідно з «Типовим положенням» про атестацію педагогічних працівників України,  відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 54) та Закону України «Про дошкільну освіту» (ст. 30),  з метою активізації їх творчої професійної діяльності, якості роботи, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.

 Робота адміністрації  постійно направлена на роботу з кадрами:

Створені умови для своєчасного підвищення кваліфікації педагогічних працівників : відвідування курсів підвищення кваліфікації при ХОІППО , відвідування семінарів, навчання у вищих навчальних закладах.

В закладі організовано проводяться консультації та інші заходи, передбачені в річному плані роботи.

В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. На превеликий жаль робота вихователя не достатньо оплачувана для залучання до отримання вищої фахової освіти діючими кадрами. 

3.4.   Керівник навчального закладу Мовчан Світлана Андріївна має вищу педагогічну освіту, загальний стаж роботи 27 років , стаж роботи на посаді керівника 9 років.

3.5 Заступник керівника навчального закладу  Бобир Вікторія Сергіївна, вихователь-методист,  має вищу педагогічну освіту, загальний стаж роботи  24  роки , стаж роботи на посаді заступника керівника 3 роки.

         Розподіл педагогічного навантаження здійснюється за погодженням з профкомом. Попередній розподіл педагогічного навантаження на наступний рік проводиться в кінці поточного навчального року, про що повідомляється працівникам невідкладно. Тарифікація, атестація педагогічних працівників проводиться за участю голови профспілкового комітету закладу. Розклад занять, режим роботи адміністрації , графік щорічної оплачуваної відпустки затверджується за погодженням з профспілковим комітетом. Жінкам , які працюють і мають 2-х або більше дітей віком до 15 років, або дитину – інваліда, за їх бажанням надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без врахування вихідних та інші додаткові відпустки згідно даної колективної угоди.

         Для покращення умов праці , стимулювання якісної праці, виконання трудового законодавства України, разом з профспілковим комітетом розроблені правила внутрішнього розпорядку, посадові обов’язки для всіх працівників закладу.

Кожен працівник закладу  проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності. Педагогічними працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства.

4. Медичне обслуговування вихованців у навчальному закладі:

4.1 Приорітетні напрями роботи у навчальному закладі  є охорона життя і здоров’ я дітей.

4.2 Медичне обслуговування дітей  закладу здійснюється  медичною сестрою , яка входить до штатного розпису дошкільного закладу.

4.3 Дошкільний заклад надає приміщення і забезпнчує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

4.4   Медична сестра лікувальної фізкультури та массажу здійснює роботу з дітьми, які мають вади опорно рухового аппарату.

Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України “Про освіту”.

5. Організація харчування вихованців  у навчальному закладі:

5.1. Станом на 10.08.2016 р. ДНЗ № 10  відвідують 249 дошкільників. Здійснюється постійний контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страви, смаковими якостями  їжі , санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання , дотриманням термінів реалізації продуктів.

5.2 До навчального закладу постачання продуктів відбувається за графіком . 

 Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералів та вітамінах на добу. В закладі організоване харчування працівників ( 1,3 блюдо) за попередньою оплатою працівників.       

5.6  В ДНЗ  забезпечується харчування дітей  пільгових категорій а саме: 26 вихованців родини яких мають статус «багатодітні»  сплачують за харчування 50 %..

6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі:

6.1 Сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення парадигми освіти, освоєння прогресивних технологій духовного розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Мова йде про принципово нові психологічно-педагогічні ідеї, концепції, технології, в центрі яких - особистість дитини з її потребами і інтересами. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданням, сучасним дидактичним матеріалом.

Впродовж року педагогічний колектив працював над методичною темою «Розвиток творчих здібностей дошкільнят через формування пізнавальної активності в різних видах діяльності».

Ця робота знаходить відображення в річних завданнях на  навчальний рік, освітлюється на педрадах, семінарах, планах самоосвіти педагогів, відкритих заняттях, колективних переглядах тощо.

  У ДНЗ створено умови педагогам для самореалізації та самоосвіти. Кожен педагогічний працівник  має власний план самоосвіти,  працює над удосконаленням педагогічної майстерності та фаховим рівнем.

        Педагоги закладу приймають активну участь в роботі міських методичних об’єднань. 

Діяльність закладу відбувається у сформованому збагаченому освітньому середовищі , яке забезпечує оптимальне функціонування усіх підсистем закладу, відповідає принципам відкритості ,  мобільності і модернізації забезпечення навчання та виховання. Кожен структурний елемент несе певну педагогічну, психологічну, соціальну функцію. Напрямки інноваційних технологій – фізкультура за технологією М.Єфименка, технологія ігрового парашута, степ гімнастика.

6.3 Згідно ст.23 Закону України “Про освіту” дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Ця  робота ведеться в таких напрямках:

  • Створення безпечних умов для перебування дітей.

  • Організація догляду за дітьми.

  • Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.

  • Навчально-виховна робота з дітьми з питань ОБЖД.

  • Робота з батьками.

6.4 Вжиті завідувачем заходи щодо охоплення навчанням дітей мікрорайону. Згідно річного плану роботи ДНЗ № 10 педагогами проведено обстеження мікрорайону на наявність  дітей, неохоплених дошкільною освітою. В закладі створена база даних дітей даного мікрорайону.

6.5  Стан дитячого травматизму – випадки дитячого травматизму протягом року відсутні.

7. Управлінська діяльність у навчальному закладі:

7.1 Відповідно до ст. 22 Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, листів Міністерства освіти і науки України «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах» від 03.07.2009 № 1/9-455, «Щодо організації роботи в дошкільних начальних закладах у 2014/2015 навчальному році» від 27.06.2014 № 1/9-341, у 2014/2015 навчальному році в дошкільному закладі проводилася планомірна, цілеспрямована, систематична робота з метою всебічного розвитку дошкільників на засадах особистісно-орієнтованого підходу.

Упродовж 2015/2016 н.р. педагогічний колектив працював над такими річними завданнями:

  1. Збереження фізичного і психічного здоров’я вихованців, шляхом використання нетрадиційних форм роботи;

  2. Національно-патріотичне виховання, як інструмент соціалізації дошкільника

  3. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника, як основа успішного оволодіння програмою початкової школи.

                Аналіз планування роботи за минулий навчальний рік показав, що такі його принципи, як актуальність, конкретність, динамічність дотримуються. Головні річні завдання знайшли своє відображення у всіх складових річного плану. Покращилося дотримання принципів перспективності та безперервності планування, конкретності планування, що позитивно вплинуло на цілісність системи внутрішнього контролю.

               Під час проведення різних видів контролю навчально-виховного процесу було проаналізовано планування роботи вихователів. Перспективне та календарне планування в цілому відповідає вимогам щодо його складання. Проте поряд з цим у плануванні є недоліки:

  4. не приділяється достатньо уваги плануванню тематичних фізкультурних занять на свіжому повітрі, використанню новітніх оздоровчих технологій в повсякденному житті;

  5. не завжди відстежується система у плануванні ігрових технологій, їх різноманітність,використання ігрових засобів в процесі навчальної діяльності дітей;

             Виконуючи завдання намічені у річному плані, педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для успішного розвитку, навчання та виховання дітей. Спрямовував зусилля, аби створити таке розвивальне середовище, у якому кожна дитина не тільки отримує знання від дорослого, а може активно рухатися та розвивати свої здібності, діяти самостійно, шукати відповіді на запитання і ставити нові, почуватися захищеною, упевненою у власних силах. На заняття виносився лише основоположний зміст програми, який знаходив подальше своє відображення в пошуково-дослідницькій діяльності, іграх, цільових прогулянках. В роботі з дітьми поряд із традиційними, використовувались нетрадиційні підходи.

 В спеціально-організованій пізнавальній діяльності дітей мало місце зміщення педагогічного впливу на заняття з дитиною цікавим і корисним для її розвитку, формування єдиної цілісної системи розуміння дитиною довкілля (інтегровані заняття), залучення дітей до самоаналізу способів діяльності, стимулювання самооцінки, самопізнання і самовиховання в різних видах дитячої діяльності.

Оцінюючи якість педагогічної праці у цьому навчальному році враховували перш за все вихованість дітей, їх комунікабельність, загальний розвиток, вміння застосувати набуті знання на практиці, емоційний фон в групі.

8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

8.1 В закладі налагоджена система роботи з батьками, поступово вирішуються поставлені питання щодо покращення матеріально-технічної бази закладу, організації та забезпечення навчально – виховного процесу.

8.2.    Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі на протязі 4-х років

Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров"я дітей і працівників закладу.

 

ДОДАТОК

ІНФОРМАЦІЯ

про стан підготовки ДНЗ №10 «Михайлик" до нового 2016-2017 навчального року

  1. Всього витрачено коштів на підготовку закладу ____195579________грн.;

                                         з них бюджетних _______152691____ грн.;

                                        позабюджетних _____42888______  грн.;

                                       з них: спецрахунок закладу______996_______  грн.;

                                                  спонсорська допомога ___22568____________ грн.;

                                                 батьківська плата _______19324__________ грн.;

  1. Готовність опалювальної системи до осінньо-зимового періоду:

                                               а) замінено трубопроводів -  18 м.;

                                               б) радіаторів -  шт.;

                                                в) промито систему опалення (наявний акт).;

                                                г) проведення ревізій вентилів та засувок -  шт.;

                                                д) використано всього коштів на ремонт системи 4647,00 грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних _______ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                                спонсорська допомога 4647,00 грн.;

                                                е) потреба в лічильниках тепла __________ шт.

3.   Готовність системи водопостачання:

                                                 а) замінено трубопроводів - 3 м, (діаметром)25;

                                                 б) використано всього коштів на ремонт системи 150,00 грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних _______ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                                спонсорська допомога  150,00 грн.;

  1. Готовність каналізаційної системи:

               а) замінено трубопроводів -                              м,                           (діаметром);

               б) замінено сантехнічних приладів (унітазів, умивальників, ванночок) тощо –    1  шт.;

         в) використано всього коштів на ремонт системи ___ грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних __850_____ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                                спонсорська допомога ________ грн.;

  1. Цілісність шатрового або суміщеного даху:

           а) проведено ремонт даху  _____________  кв.м.;

           б) наявність та стан водостічної системи __є, задовільний_________

           в) використано всього коштів на ремонт даху   ___                    грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних _______ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                                спонсорська допомога ________ грн.;

  1. Цілісність підлоги:

         а) проведено частковий ремонт дерев’яної підлоги (в класах, коридорах, спортзалі) - кв.м.;

   б) замінено дерев’яну підлогу ____________ кв.м. (вказати в яких приміщеннях);

   в) встелено новий лінолеум _______ кв.м.;

   г) покладено плитку _______ кв.м.;    

   д) використано всього коштів на ремонт підлоги  ___                   грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних _______ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                                спонсорська допомога ________ грн.;

  1. Готовність освітлювальної системи:

а) заміна електромережі _______ м.;

б) придбання електроприладів (світильники, розетки, вимикачі) –    8     шт.;

      в) використано всього коштів на ремонт електромережі   195,00 грн.;

                                                                     - бюджетних _________  грн.;

                                                                     - позабюджетних __195,00___ грн.;

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.;

                                                                         спонсорська допомога ________ грн.;

      8.   Виконання протипожежних заходів:

           а) кількість пожежних гідрантів __2_____ шт.

           б) наявність пожежного щита з інвентарем ___+_____ (+/-)

           в) придбання вогнегасників ____-______ шт., забезпечення вогнегасниками __50_____ %

           г) просочення горищних дерев’яних конструкцій _____________ кв.м.

           д) наявність актів перевірки заземлення (№__49______ від_22.06.2016р._________)

    ж) використано всього коштів на проведення протипожежних заходів 2884,00  грн.

                                                                     - бюджетних __2884,00_______  грн.

                                                                     - позабюджетних _______ грн.

                                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.

                                                                         спонсорська допомога ________ грн.

9.  Цілісність віконних та дверних отворів:

а) встановлення скла __________ кв.м.

б) заміна віконних рам ___10_____ шт., м2 ____105,8______

в) заміна дверних полотен _____ шт., м2 __________

г) використано всього коштів для заміни віконних рам та дверних полотен ___140000,00__ грн.

                                                     - бюджетних __140000,00_______  грн.

                                                    - позабюджетних _______ грн.

                                                   з них: спецрахунок закладу ________  грн.

                                                      спонсорська допомога ________ грн.

  1. Використано коштів на поточний ремонт за період з 01.01.2016р. по 01.08.2016р.:

                                                     - бюджетних ____3368_____  грн.

                                                     - позабюджетних ___13359____ грн.

                                                    з них: спецрахунок закладу ___996,00_____  грн   

                                                              спонсорська допомога ________ грн.

                                                       заборгованість ______________ грн.

      11.  Використано коштів на капітальний ремонт за період з 01.01.2016р. по 01.08.2016р.:

                                                      - бюджетних _________  грн.

                                                      - позабюджетних _______ грн.

                                                     з них: спецрахунок закладу ________  грн.

                                                        спонсорська допомога ________ грн.

                                                        заборгованість ______________ грн.

12.Спонсорська допомога  Додаток №1 (на

Форма входу

Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.В. Котика,39,
тел./ф.:(03840)5-82-47,

e-mail:dnz10sh@i.ua


Пошук

Block title

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Погода
Погода в Україні

Дошкільний навчальний заклад №10 "Михайлик"© 2016