Меню сайту

Наше опитування
Чи подобається Вам наш дошкільний заклад?
Всього відповідей: 111

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Головна

Реєстрація

Вхід
Ви увійшли як Гость | Група "Гості" | RSS


Шепетівський ДНЗ №10 "Михайлик"

Середа, 24.07.2019, 03:20
Цікаві речі по малечу

     Трирічна дитина ставить щодня в середньому 427 запитань, і три чверті з них починаються словом „чому”. Це свідчить про зростаючу аналітичну здатність мозку дитини.

Діти вважають за краще, коли з ними говорять не поспіхом і виразно, а досить швидко – 175 слів на хвилину. За такої швидкості інформація застосовується якнайповніше. Швидкість мовлення дітей, якої вони не сприймають і яка дратує їх, - 100 слів на хвилину.

Одного збагачення дитини фактами недостатньо для повноцінного розумового розвитку. Головне завдання полягає в тому, щоб навчити її мислити, тобто проводити елементарний аналіз і синтез, знаходити істотні ознаки  і за ними узагальнювати, бачити найпростіші зв’язки між явищами, дошукуватися до причин і наслідків фактів.

Увага і пам’ять дитини до трирічного віку часто-густо мимовільна, тому навчання різним діям відбувається через повторення цих дій. Набуття знань відбувається через гру і маніпуляції привабливими предметами, завдяки ознайомленню з різними звуками, явищами.

     Не можна перенавантажувати дитину великою кількістю відомостей і надавати всю інформацію в готовому вигляді. Треба, щоб дитина спробувала сама здогадатися про дещо, а для цього ставте їй навідні запитання. Активність малюка – головна умова його повноцінного розвитку.

Якщо ви вступаєте  в гру з дитиною, ви маєте повністю входити     в роль, віддаватися грі цілком, викладатися до кінця, грати самозабутньо і натхненно, тільки тоді ви можете розраховувати на емоційний і духовний контакт, тільки тоді ви  зможете ефективно справляти на дитину той моральний, і естетичний, і розвивальний, і лікувальний вплив, якого ви не доб’єтеся жодним іншим способом.

Кожна дитина – художник. Складність у тому, щоб залиши-тися художником, вийшовши з дитячого віку.
                                                   Пабло Пікассо

Кожна дитина - частково геній, а кожний геній – частково дитина.
Артур Шопенгауер

Дитина має право бажати, добиватися, вимагати, має право зростати і дозрівати, а досягнувши зрілості приносити плоди.
     Януш Корчак

„Дитина з великої букви” не існує: існує особистість, що переживає пору свого дитинства, особистість, яка, власне,
вже є тим, що буде завжди.
Франсуаза Дольто

Учені виділяють два головні моменти у формуванні мовлення дитини: розвиток активного і пасивного словника. Активний словник – це слова, які дитина і розуміє, і вимовляє. До пасивного належать слова, які дитина лише розуміє.
В. Петрунек, Л. Таран

       Зв’язне мовлення нібито вбирає в себе всі досягнення дитини в оволодінні рідною мовою, в освоєнні її звукової сторони, словникового складу, граматичної будови. Це не означає, втім, що розвивати зв’язне мовлення дитини можна лише тоді, коли вона дуже добре засвоїла звукову, лексичну і граматичну сторони мовлення. Робота з розвитку зв’язності  мовлення починається рано.
Ф. Сохін

Форма входу

Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.В. Котика,39,
тел./ф.:(03840)5-82-47,

e-mail:dnz10sh@i.ua


Пошук

Block title

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту

Погода
Погода в Україні

Дошкільний навчальний заклад №10 "Михайлик"© 2019