Меню сайту

Наше опитування
Чи подобається Вам наш дошкільний заклад?
Всього відповідей: 111

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Головна

Реєстрація

Вхід
Ви увійшли як Гость | Група "Гості" | RSS


Шепетівський ДНЗ №10 "Михайлик"

Середа, 24.07.2019, 03:20

Наші досягнення






         Дошкільний навчальний заклад № 10 «Михайлик» працює як «Центр розвитку дитини», метою якого є формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду; надання діагностичної, методичної та консультативної допомоги.
         У 2008 р. «Центр розвитку дитини» оновлено та розширено, він розподіляється на міні-центри:
  • фізкультурно-оздоровчий центр;
  • центр психологічної служби;
  • центр патріотичного виховання;
  • центр мовленнєвого розвитку;
  • центр пізнавального розвитку;
  • художньо-естетичний центр;
  • центр вивчення іноземних мов;
  • батьківський всеобуч.
         Кожен міні-центр має свою документацію: підпрограми, сис­теми роботи, плани роботи.
         На базі «Центру розвитку дитини» створено 16 гуртків, їх відвідують за згодою батьків 167 дітей. Керівники працюють за власними планами роботи та періодично звітують про свої надбання та досягнення перед колективом, батьками.
         Центр охоплює дітей віком 4-6 років. Членами міні-центрів можуть бути діти, які не відвідують даний дитячий заклад. Центр має своє обладнання, спеці­алізовані кабінети, довідкову та допо­міжну літературу.
         Клуби:
  • «Із бабусиної скар­бнички» (народозна­в­ство).
  • «Словознайко» (англійська мова).
         Секції:
  • «Шустрики» (фіз­и­ч­ний розвиток).
  • «Ритмічна гімнас­ти­ка» (ортопедичні групи).
         Студії:
  • «Театральні вогні» (дра­матичний).
  • «Чарівний клубо­чок» (умілі руки).
  • «Юний технік» (ко­н­­струювання).
         Гуртки:
  • «На гостинах у бук­ви й слова» (читання).
  • «Чомучки» (логіка світу).
  • «Музичний диво­грай» (вокальний).
  • «Допитливі» (дос­лідницька діяльність).
  • «Пластилінова каз­ка» (робота з пласти­ліном).
  • «Журавлик» (мов­но-літературний).
  • «Юні зернятка» (навчання грі на форте­піано).
  • «Веселий чобіток» (хореографічний).
  • «Малятко-здоро­в’ят­ко» (валеологічний).
          Для поліпшення якості нав­чання дітей у дошкільному закла­ді запроваджуються наукові дося­г­нення педагогів країни, новітні технології, інновації: 
  • Активізація ро­зумової та мовле­н­нєвої діяльності до­шкільників Н. Гав­риш (Кацемба В.С.);
  • Розвиток творчих здіб­ностей дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ Г. Альтшуллера (Дубина І.П.);
  • Авторська програма «Театр фізичного виховання» М. Єфи­менка (Зайцева О.В.);
  • Технологія психолого-педаго­гіч­ного проектування (Го­дова­нець Л.Д.);
  • Використання педагогічної спад­щини В. Сухомлин­ського (Рачок Л.В.);
  • Авторська програма «Коли оживають речі» Л.М. Шульга (Гула О.І.);
  • «Створення ситуації успіху» А.С. Бєлкіна (Серебрянова Л.В.).
          Провідною у роботі колективу є ідея виховання твор­чої особис­тості. Але педагоги не обмежу­ються лише розвит­ком творчих здібно­стей, а поєднують розвиток природних задатків з розвитком пізна­вальної актив­ності, створюють спри­ятливе розви­валь­не середовище.
          Відомо, що ди­тя­чі журнали слав­ляться цікавими руб­риками, іграми, но­вин­ками, сповна розвивають пізна­вальну сферу дитини, при­ваблюють яс­кра­вістю сторінок, несподіванками та сюрпри­зами. З метою охопити якнайбільше провід­них дитячих журна­лів, залучити дітей та їх батьків до читання, створити дієву мере­жу груп дошкільного закладу, в 2007-2008 навчаль­ному році роз­поча­лась робота над довготривалим про­ектом «Сторін­ками українських ди­тя­чих журналів».
         Суть цього про­екту: кожна група тіс­но співпрацює з дитячими журналами (листуються, листи друкуються в журна­лах, вихователі над­си­лають різні творчі доробки, авторські вірші).
         Напрямок групи визначається відпо­відно до напрямку журналу:
  • «Пізнайко» – еколо­го-природничий на­прямок, вихователь Рачок Л.В. (дитячий журнал «Пізнайко»);
  • «Чомучки» – духов­но-моральний напря­мок, вихователь Ко­вальчук Т.М. (дитячий журнал «Ангелятко»);
  • «Сонечко» – робота з батьками, вихователь Годованець Л.Д. (ди­тячий журнал «Ма­ми­не сонечко»);
  • «Джміль» – мо­в­леннєво-комуні­ка­ти­в­ний напрямок, вихо­ватель Кацемба В.С. (журнал «Джміль»);
  • «Капітошка» – художньо-естетичний на­пря­мок, вихователь Гула О.І. (журнал «Капі­тошка»);
  • «Малятко» – фізкультурно-вале­ологічний напрямок, вихователь Дубина Н.В. (журнал «Малятко»);
  • «Дзвіночок» – українознавчий напрямок, вихователь Дудар М.Т. (дитячий журнал «Дзвіночок»);
  • «Яблунька» – екологічний напрямок, ви­хо­ватель Серебрянова Л.В. (дитячий журнал «Яблунька»).
          

     Таким чином, всі групи дошкіль­ного навчального закладу мають інфор­маційно-пізнавальне забезпе­чення, яке сприяє популяризації до­шкільного закладу за допомогою провід­них дитячих журна­лів. Робота над проек­том висвітлена на стенді «Сторінками українсь­ких дитячих журна­лів».
          Вихо­вателі старших груп щорічно створюють умови для розвитку пізнавальної активності старших дошкільників «Тери­то­рія дитинства», через створення предметно-розвивального середо­вища, яке сприяє пов­но­цінній реалізації потенціалу дитини. У даних групах розмі­щені новітні куточки для дітей: «Добрий світлофор» (азбука мо­ралі), «Куточок мрії» (психологічне розван­таження), створена розширена пошуково-дослідницька лабора­торія, де діти беруть участь у процесі дослідження природи; куточок «Новини гру­пи» повідомляє дітям про події, які відбу­дуть протягом дня. Ку­точок «Добрий день, я прийшов» – викорис­тано фотографії вихо­ванців – діти, прихо­дячи до групи, розвер­тають їх своїм зобра­женням до себе, а увечері – нав­паки.
           Дієвий куточок «Наші іменинники» – день народження фік­сується образно на циферблаті годинника. «Торбинки добрих справ» – під керівництвом вихователя та за допо­могою батьків діти опускають у свої торбинки фішки за добрі вчинки, а у п’ятницю підраховують їх та розповідають про свої здобутки.
          У дошкільному закладі в 2008 р. проводилася дослідницько-екс­пе­римен­тальна робота з питання «Музейна педагогіка». Як результат, розроблено проект «Мій рідний край – моя Шепетівка». Ключове завдання – ознайомити малих шепетівчан з рідним містом, прищепити їм любов до нього, гордість за його славне минуле. У закладі створено міні-музей «Шепетівка. Місток єднання поколінь» за такими блоками:
  • природа Шепетівки; · захисники міста;
  • визначні пам’ятки Шепетівки;
  • видатні люди Шепетівки;
  • праця дорослих.
         Педагоги оформили роздягальні кімнати в сучасному стилі: «Скриньки довіри», продумане персональне оформлення дитячих шаф для одягу, створені тематичні куточки, оформлена виставка дитячої художньої творчості.
         Завдяки наполегливій праці всього колективу дітям у садочку затишно, комфортно, світло та радісно. Завітайте до нас, і ви на собі відчуєте стандарти дошкільного закладу:
  • доступність і комфортність;
  • відповідальність;
  • робимо найкраще для вас;
  • ввічливість і повага;
  • компетентність і оперативність.




Форма входу

Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.В. Котика,39,
тел./ф.:(03840)5-82-47,

e-mail:dnz10sh@i.ua


Пошук

Block title

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту

Погода
Погода в Україні

Дошкільний навчальний заклад №10 "Михайлик"© 2019